Love someone is easy, forget someone is hard.

Tjao! Tänkte ta och skriva av mig lite nu medans jag har det lite tråkigt. Dagen idag har gått fort. Skoldagen då. Efter skolan åkte jag för att "fylla i och slinga" håret lite. Annie följde även med och satt där och kollade på typ. Haha, trogen vän! Efter det så åkte vi vidare till stan för Annie hade lite problem med att veta vilken bikini som hon skulle köpa så jag var en trogen vän där ;^) Vi var klara efter 45 min (!) och svin trötta så vi gick till vårt ställe, även kallat donken. oh nu är vi hemma och vi har inga läxor eller nåt sånt, så det är skönt! Imorgon får vi fyra nya personer som ska börja efter det är en klass som ska splittra på fagra. Men mer om det imonom ni vill veta då! Hahaha!
-Filippa-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0