Väder

Hej! Fin rubrik va? , haha. Men idag var det ialllfall sjukt fint väder och så mellan matte och gympan sprang vi ut och satte oss vid en bänk och snackade och hade det allmänt bra. Men nu när det äntligen var riktigt fint vår väder i Växjö så fick jag dirrekt lite sommar kännslor behöver därmed skriva lite vad jag skulle kunna eller ska göra i sommar, ge mig/oss gärna lite tips också!

Ska göra i sommar:

* Bada, såklart!
* Sola, också en självklarhet
* Vara med kompisar
* Hänga vid badet med kompisar och en glass i handen
* Fota!
* Åka till min sommarstuga jag har hos pappa
* Träffa släkten där!
* Åka båt
* Hoppa från klippor, sketa härligt!
* Åka till min sommarstuga jag har hos mamma
* Köpa en hel del bikinisar, nästan besatt av det haha, finns ju så många fina..
* Åka till mormor & morfar
* Ha fina naglar, lite färglada som passar till lite brunare hy
* Ha solblekt hår
* Dansa runt midsommarstången
* Gå runt i shorts och ha bruna ben

Skulle vilja göra i sommar:

* Resa!
* Åka till halmstad där mina finfina "halvkusiner" bor
* Slå mitt " brun rekord " hahahahah
* Åka iväg med ett par fina vänner och shoppa, i stockholm
* Bada i pool, helst min egen om jag skulle haft en ;)
* Vinna på lotto en nåt sånt så man får en miljon i månaden i sju år! Den-ni!

Jag kommer inte på så mycket mer men det kanske dyker upp någon fortsättning, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0