Vackert väder, glad Hanna

Hej! Imorgon är dagen med stort D, ÄNTLIGEN ska jag få kolla på Hungerspelen, whiiiii! Lite sådär halvsurt bara att jag + syster min måste gå på dagen, det ska ju bli så fint väder! Men alla helger framöver är helt fullbokade så det passade bara imorgon, men jag är gla`endå! Sedan i helgen så ska jag och finaste bästa kompisen dra iväg på äventyr, närmare sagt till Köpenhamn, och det ska bli så hejdundrandes kul! Shoppa ska jag så det ryker ur öronen, åhh.. det ska bli så kul! BTW så har det varit väldans fint väder idag också, så när jag var ute med Ziggy dag så fick jag ett sådant där superhärligt vårrus, hela kroppen fylldes med lycka, som jag har längtat!

-Hanna-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0