TJUGOANDRA MARS TVÅTUSENTOLV

Hej sunshines! Sjukt fint väder har det varit idag! Hela 15 grader, och imorgon så ska det bli 18, mycket mycket skönt. Igår klickade jag hem byxorna från ginatricot som jag bloggade om för ett tag sen! Har ocså hittat en riktigt fin jeansväst som jag ska ner till stan och köpa hade jag tänk. Kollat på High school musical med alla sjuor, skrattade så sjukt mycket, det var en som såg ut som hen hamster... hehe.Ska byta om för lite träning nu med fotbollen, mys! Förrästen, har ni smakat dom calippo shots? Alla säger att dom är skitgoda, så ska nog åka och köpa mig en sådan någon gång och testa. Är dom goda? Lyssnar äver på världens finaste låt, mockingbird! ♥  Looooovveee!

-Annie-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0