Plugg, Prov, Plugg


Sometimes I just love We ♥ It

Hej!
Nyss hemkommen från skolan och jag har precis ätit litte mellis. Jag fick riktigt ont i magen idag på So lektionen och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, usch o blä på det, haha. Annie var iallafall på topp, tror inte jag har hört henne skratta så länge i skolan sen vi bytte till Fagrabäck. Hahha men när man hör henne skratta börjar man själv le, det är nog det bästa med henne, förutom att hon är helt undebar i sig så tror jag nästan att alla gillar hennes skratt, iallafall så får jag världens största leende på läpparna eller börjar skratta jag med. Men nu så har jag också precis kollat klart på wikipedia när jag åt mellanmål och där jag sökte för fullt på instrument lära som vi har prov i, kul att veta va? Annars så kan jag blås & slag instrument och allt som ingår där så det är ju bra. Så det jag har kvar är Sträng och allt det tråkiga av det kvar. Och sen så var det ju det med all denna matte och So-prov som också ska bankas in i mig. Hahha, tråkig fakta men det händer inget som är så mycket roligare just nu ändå.

-Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0