My lovley friend


Bilderna är inte tagna av mig, utan av henne själv, men dessa bilder är så sjukt fina så jag var bara tvungen att lägga upp dom, du är finast fanny! Älskar dig! ♥    www.byuandmee.blogg.se <-- kolla hennes blog också!

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från skolan där jag spenderat hela min dag. Faktist en rolig skoldag idag, inte alltid det är det, så man får ha vara på dom dagarna! Snart så ska jag ta och plugga lite sedan så ska jag träna lite fotboll! Skojsigt! Det har varit minst 15 grader här idag, och det har varit riktigt mega skönt! Man känner att våren och sommaren är på väg, men inte riktigt här en. Jaja, till något annat nu! Imorgon så slutar vi vid halv ett och då så sticker jag ner en runda till staden och kollar på ett par jeans till mig! Ha det bra! Massor med vårvarma kramar från mig!

-Annie-

Kommentarer
Postat av: Fanny !

Älskar dig också finaste Annie ! <3

2012-03-12 @ 19:21:30
URL: http://byuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0