Love, Hope and Faith




Hej! Veckan gick fort och nu är det påsklov. I fredags så var Hanna, Annie och jag på stan och fikade och kollade runt lite. Ja, sen skulle Hanna hem och packa hon åker ju skidor snart! Så jag och Annie skulle gå till pressbyrån och där mötte vi ett annat glatt gäng, hehe. Men rätt så snabbt cyklade vi hem och ja, vi gjorde lite allt mig. Mötte Hanna, klara och Z- boy, Hahahha. Och idag är man trött efter att varit på jakt efter fotbollsskor till Annie så vi gick och la ocss och kollade på film, karlsson på taket rättare sagt. Fråga mig inte varför, hehe. Men ha ett finfint påsklov, jag ska till Åhus där mina kusiner bor så det blir la trevligt. Bättre uppdatering i veckan kan ni leta efter ;)  KKRRAAMM!

-Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0