Here I am

                  

Tjabba hallå hej!
Det var ett tag sen jag tittade in, men nu är jag här. Helgen har gått fort, sovit över med världens finaste, kollat på hennes faster hundvalpar, hjälp var söta dem var. Ni som har Instagram har nog sett att jag har lagt upp en bild på dem, bara några veckor gamla. Satt upp studsmattan har jag med och myst med kompisar. Ja, där har ni min helg. I vecka händer det nog inte så mycket ett prov och lite plugg, sen är det påsklov också och det ska ju firas så vi får väl se vad man hittar på. På påsklovet händer det inte heller så mcket, ska till Skåne och lite sånt. Vad ska ni hitta på? Jag ska till stan någon vecka där med så vi får la se vilken dag och om jag hittar något fint, hehe. Men det var allt för mig för den här gången, se ya!

-Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0