Glad tjej


iPhone bild- saknar mitt långa hår, och en lite suddig bild kanske..
Hej!
Idag vaknade man upp på ett glatt humör. Solen sken och man var perffekt utvilad. Skoldagen gick också fort, slutade halv ett (!) så Annie och jag trampade ner till stan där vi firade att vi slutat halv ett med McDonalds, hehe. Efter att vi slutat köpte vi liten grejer, jag köpte ett halsband och ett nagellack, väldigt våriga grejer faktiskt :). Skrattade gjorde vi en hwl del med, har inte skratta så länge och mycket på länge faktiskt. Annie letade eter jeans men hittade en parfym, haha. Maja träffade vi också, hon skulle köpa foundation så vi hjälpte henne lite på traven också. Vet inte om det var så mycket hjälp menmen. checka hennes blogg  förresten  www.tvahjartansomslar.devote.se  Men nu så är jag hemma och ha ätit lite och pluggat in lite So som vi har prov i på fredag! Och förlåt för dåligt uppdatering men det har hänt en stor grej här hemma så det tar ett tag att smälta. Puss!

-Filippa- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0