Fri-luft-idag


Misommar förra året, gemig Soommmaaarrr nuuuuuuuu!

Hej!
Nu så har jag parkerat mig vid min säng och har checkat lite bloggar ett tag och ska snart fortsätta med mitt Fysik förhör vi har imorgon, jippi! NOT. Innan idag har vi haft en lugn dag med lite byggande av bilar, jag Annie och Hanna byger en bil och den blir super fin, den kan röra på sig mha av el så det är väl något ;). Annars så har vi haft biologi, tyska, och en rad av andra ämen. Jo, just det, Kemi-prov/förhör har vi haft idag med och det känns verkligen bra! Så vi kan ju alltid hoppas på det, hehe. Igår hade vi fri-luft-idag eller egentligen så heter det friluftsdag men det låter roligare med fri-luft-idag, haha. Jag har också blivit inställd i svensk, ja det måste ju hända någon gång.. Jag känner verkligen att jag har fått blogg torka så kom med ideer. Jag och Annie har iallafall bestämt att vi ska ta fina sommar bilder när det blivit varmt och blommor börjat komma, hehe och så kan man ju hoppas att någon hänkar. Aja, nu ska jag sluta att uttråka! Puss å hej!

-Filippa-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0