Fin,fin vecka

Hej! Har haft mina kusiner här över helgen så det har inte blivit någon bloggning från min sida. Just nu är de + syster på något lekland så jag passar på att göra lite läxor och annat smått som måste göras. De flesta är lediga imorgon, självklart är jag inte det då, vår skola hade ju ledigt i torsdags, men det känns bra endå, hehe! Veckan framför mig kommer bli helt suverän, det har jag bestämt mig för. Pappa köpte Breaking Dawn idag så den ska ses i veckan, vi får även reda på vem A är i Pretty little liars (!) ocg på fredag ska jag och Klara gå på bio, närmare bestämt Hungerspelen, SOM JAG HAR LÄNGTAT! Och sedan på helgen sticker jag och bästisfestis + familj iväg på stora äventyr. Kan inte riktig skriva vart vi ska ännu för jag vet inte om Cornelia vet, men så fort jag får klartecken kommer ni vara de första som får veta ;). Åhh.. Vilken dundervecka. (Bilden blev väldans liten, orkar inte fixa nu..)
-Hanna-

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill ni bli veckans blogg? Kommentera bara att ni är med!



direktlänk : http://dinjulia.blogg.se/2012/march/entry-158233150.html#comment



kram!

2012-03-18 @ 18:36:27
URL: http://dinjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0