Don't waste your life trying to impress other people. Do what you love, love what you do

                                   
                                   Bild från we♥it

Hello sunshines!
Hur mår ni? Med mig är det bara bra, dagen har jag spenderat vid mitt skrivbord med en hel hög av läxor och prov. Musikprov står det på shemat imorgon, och jag känner att det nu har fastnat i min lilla hjärna, phhuu... Nog med tjat om läxor och sådan, annat rolig som ni har hittar på? Jag har inte gjort så mycket denna veckan faktist. Jag har tränat och lite så, imorgon blir det också träning. Jag har varit väldigt sugen på att fota hela veckan, med plugget har tagit för mycket tid och jag har helt enkelt inte orkat. Men jag funderar på att ta en liten runda på fredan, men vi får se. jag tar det då. Nu ska jag ta och slita väck min ögon från datorn och ta en liten titt på tv. Vi hörs! Kramar!

-Annie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0