Stop cry, because life is a pretty thing and it´s so much to smile about



Heej!
7 Juni var de idag och 14 grader och moln, snart blir det säkert åska och regn också. Usch, nu är de ju JUNI och jag tror inte att jag är ensam om att vara less på Växjös skit väder :/. Men imon är en ny dag och vem vet, det blir kanske sol och över tjugo grader! Igår så var Annie  och jag ute och fotade en tio minuter, resultat ser ni ↑, vad tycks? 5 skoldagar/ 8 dagar/ 1 vecka och 3 dagar (själv kör jag på 5 skoldagar, låter bäst så!) och sen är det lov, Wihoo!  Ska ni hitta på något speciellt? Något roligt Sommartips kanske? Själv ska jag sola, bada åka till Liseberg med mina fina, vara i mina sommarstugor, åka till Åhus, Köpenhamn och en hel del lite mer små resor. På lördag åker ju även jag till Kolmården haha. Mycket resande.se här kanske men jag har ju skilda föräldrar som hittar på saker + en massa släktingar, nej mer om det en annan dag, nu ska jag plugga CIAO!

-Filippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0