Inspiration- naglar

Hejhej! Tänkte ta och skriva av mig lite, om nagellack, haha! Iallafall jag ska inte skriva om metall lack utan om Caviar lack. Detta är ett ap-snyggt nagellack och väldigt enkelt, eller jag tror det, efter det jag läst då, haha! Ja, det verkar enkelt så kanske man ska säga..? Skit i det nu. Hur gör man nu då? Jo det första du ska göra är att lägga två stycken bas lack. Efter att det andra lacket är lagt ska du då trycka fast de här pärlorna. Tryck fast dem med händerna för att få en så jämn yta som möjligt. Men tänk på att ett genomskinligt lack över Ian vara bra men det "tar bort" glansen från pärlorna väldigt lätt. Så om ni testar detta eller jag förklarar konstigt så säg till! :)

-Filippa-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0