Hej Hallå på alla språk

Hej! Har skrivit 2 och en halv sida på en fråga på SOn. Bra jobbat Hanna! Herregud, hoppas bara att allt inte är fullt med skit, har skrivit och skrivit hela eftermiddagen nu... Tänkte ta en liten paus och ladda om batterierna! Hoppas att ni har haft en fin helg, min har varit helskön, mest slapp och det har varit helt underbart. Har även tittat ut en säsong av Gossip Girl, älskar verkligen den serien hörni, IMORGON KOMMER FÖRSTA AVSNITTET AV PLL SÄSONG 3 UT! Herrejesus jag dör! Spricker typ här hemma, som ni märker är jag en sann tvserienörd - men vem är inte liksom, hehe!?
På onsdag drar jag, syrran och morsan till Ullarde, ska köpa säsong 4 av Gossip Girl och lite andra små roliga saker, nu ska jag fylla magen.
-Hanna-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0