Första JUNI

Idag är det… Fredag, 1:e maj
Idag tycker jag om… Sötsaker, ojojoj vad jag ätit idag, hihi
Idag har jag… Inte gjort så mycket, rätt slapp dag
Idag borde jag… Slappa, har sjukt ont i huvdet och är trött :|
Idag tycker jag… Att alla borde vara glada :)

Denna veckan med ett ord: Omväxlande
Veckans bästa: Vi har sluppit läxör
Veckans värsta:
Dagens värsta känsla… Huvudvärk
Dagens bästa händelse… När vi slutade skolan, heh
Dagens hiss... Skratt, ni skulle bara veta
Dagens diss… Dagens kommer jag inte på men veckans...

Idag är jag nöjd med... Lite allt möjligt
Idag är jag missnöjd med… Mitt hår- usch!
Idag saknar jag… Många
Idag avskyr jag… Regn + 8 grader i JUNI?!
Idag älskar jag… Jordgubbar
Idag just nu ska jag… Fortsätta, sen mysa lite :)

Dagens kläder... Mysisbyxor + stickad tröja
Dagens frisyr... Hår donut, lockat fram :)
Dagens humör... Glatt, som bara den!
Dagens mat... frukost- fil, lunch- kassler......., kvälssmat- kebabsallad :)

Månadens bästa ... Juni + fint väder i mitten av månaden, wihho sommaren kanske börja sätta sin fot här i tråk-sverige?


-Filippa-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0