Tjena Hallå Hej

Tyvärr ingen bild, har ingen på datorn som passar just nu, haha ?

Hej!
Nu så sitter jag här i min One Piece, kort hår, med mobilen och datorn, haha nörd. Nejdå, eller?
Mysigt är det iallafall! Idag har det inte hänt så värst mycket. Haft lite So, engelska och tyska. På tyskan sjöng vi tyska låtar så högt att vi fick ont i halsen (ni skulle hört oss) för att slippa ha skriftligt förhör. Kan inte fatta att jag gick med på det, jag kunde ju glosorna rätt bra? Aja strunt samma. Annars händer det inte så mycket i mitt liv, idag har min mormor och morfar kommit från Åhus så lite mysigt får vi väl ha det ikväll ;) Fast de åker imorgon bitti igen, rolig information va?! Haha.. Imon ska jag iallafall hänga med Annie på stan och sen ska vi kanske vara med Hanna också.
Så, nu ska jag inte skriva mer! Ni som orkade läsa, jag är skyldig er en kram nästa gång!

-Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0