Sjukling


IPhone bild..
Hej!
Förlåt för en galet dålig uppdatering av mig men det händer så mycket nu att jag inte riktigt hänger med. Helgerna tillbringar jag med vänner och åt att packa (flyttar nästa vecka), vardagar åt plugg och nu har jag varit sjuk så har sovit i två dagar med hög feber och en grym huvudvärk. Men jag är på väg att piggna till nu så att ni kan se fram emot en bättre uppdatering från min sida. Annars händer det inte så mycket, längtar till värmen nu när jag ska åka till Spaninen med hela släkten och letar förfullt på nya bikinisar, hehe. Aja när man är sjuk kan man inte göra så mycket endå. Men på lördag måste jag bli frisk för att då åker jag och Annie till Köpenhamn!
- Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0