Om man tänker efter går måndagar ganska snabbt ändå

Hej! Ännu ett bildlöst inlägg från min sida, MEN jag skyller på att det är vinter. Man får inget fint ljus, bilderna ser bara gula ut (jag vet.. man kan fixa och trixa med kamerans inställningar så att bilderna blir någorlunda fina, men bilderna blir ändå finare på sommaren, eller hur?). Om man ska se det hela på den ljusa sidan kan jag säga att jag är fylld med massvis med inspiration och idéer, ja.. inspirationsväskan är fylld till topp! Så jag väntar med spänning tills vår/sommar, då ska det tas bilder föstår ni!

Nu tänkte jag krypa ner i soffan med lite PLL avsnitt och lillsyrran jämte mig, och en kopp te hade ju faktiskt inte suttit helt fel...

-Hanna-

Kommentarer
Postat av: Tina

när kommer desingen ? :)

2012-01-16 @ 18:55:37
URL: http://lifeanddays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0