Mer än bara så

Hej! Förlåt om det inte blev inte en så mycket bättre uppdatering från min sida ändå. Men det är väldigt mycket som händer just nu. Jag sitter här och grubblar om jag ska åka till Tyskland med skolan som utbytesstudent, det hade varit så himla kul men tanken om att bo själv hos en tysk skrämmer mig. Om man bortser från det så flyttar jag ju på lördag så om jag inte gör läxan så packar jag.. Ja, man kan säga att det inte låtercsom om det händer så mycket men, jaa. Det här tar lång tid och det är ju inte det ända man vill hålla på med ;)
Jaja, slut på tjat. Hahaha, eftersom jag ska flytta så sitter jag hör som en tok också och letar överallt efter allt från sängar till ljus ;)
Aja jag återkommer till bloggen när allt lugnat sig och vi flyttat!
-Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0