Jag kunde dö för dig, men nu är du död för mig






Hej! Nu var det väldigt längesedan jag bloggade, så jag får ta och komma igen lite nu! Jag hade tänkt att berätta lite om hur min vecka kommer att se ut! Idag så gick vi i skolan till klockan 12.00, för vår engelska var innställd, galet skönt! Men sedan var det bara att ge sig tillbaka till skolan för öppet hus, men det var väl helt okej måste jag säga. Imorgon blir det en helt vanlig skoldag, sen tror jag att jag ska vara med Tina och Ellen, mys! På torsdag så ska jag ännu en gång bege mig till skolan för en heldag där, och på kvällen så åker jag och tränar lite fotboll! Fredagen spenderar jag nog med Hanna och Filippa, om Filippa är frisk vill säga. På lördag så åker jag och min fina bästavän Filippa till KÖPENHAMN! Det ska bli riktigt roligt! Söndag blir det bråttning med fotbollslaget. Där har ni min vecka!

Jag ger en extra kram till dom som orkade läsa detta!

Vill också passa på att säga krya på dig till Filippa, hoppas du kommer på torsdag! Love you! ♥

-Annie-

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu är dagens blogg uppe, kolla om det var du som vann =)



Va med och tävla i den nya omgången! =)



direktlänk : http://dinjulia.blogg.se/2012/january/ny-omgang.html



kram <3

2012-01-25 @ 07:45:22
URL: http://dinjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0