It´s because of you I´m still alive



Hej!
Gud vilket tråkigt väder det är där ute , grått och regningt! Men nog om det, snart är Jullovet slut och även om det känns som det blev jullov för en dag sen är jag nöjd med. Jag har hunnit med mycket, allt från att ha sovit över till att vara i Karlskrona till att slappa och shoppa till att skjuta raketer. Det blev många till, menmen.
Hur har erat jullov varit?
Annars så har det inte hänt så mycket, jag ar packat lite , tömt lådor och skickat iväg kläder till mindre släktingar. Men nu så ska jag nog ta och komma iväg från slappet.
Och glöm inte att anmäla dig till månadens bild. Du anmäler dig på blogrespons!
- Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0