Första skoldagen för år 2012

Roliga bild va?

Hej! Som ni ser här över ↑ skriver jag just nu en inlämning om virus och bakterier som ska vara inne på torsdag. Annars diggar jag Håkan Hellström och lyssnar på Ziggy snusningar bakom mig, sicken go pojk han är!

För övrigt så är jag på extremt fotohumör, men zero inspiration har jag. Vill utveckla mitt fotande, inte bara ha "photoshoots" där "modellen" vet att hon/han blir tagen på bild, utan jag vill ta spontanbilder. Fick med mig en drös med gamla, svartvita bilder från mammas morbror, som jag älskar! Foton på människor som ler, och inte in i kameran med ett fejksmile, utan riktiga léenden som man bara blir glá att se på. Ja, där får jag nog ta lite inspiration ifrån, men det hade ju inte suttit fel om det var sommar så man kunde ta lite bilder på blommor, som www.thingsyouremember.blogg.se gör..

-Hanna-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0