En torsdags som inte är som vanliga torsdagar

Hej! Kör på en bild som det flesta bloggare lägger ut bilder på, sin frukost/mellanmål. Eftersom jag inte har fixat photoshop på denna datorn än som bjuder jag på oredigerade bilder. Men så här såg mitt mellanmål ut idag, festade till det rejält. Förutom att jag öste på flingor på filen efter bilden togs så stämmer bilden helt korrekt. Min fotolust börjar komma tillbaka nu, jag hoppas på fint väder i helgen så att jag kan göra mina idéer till action.

BTW. igår kom det ett paket från HM, en hel drös med kläder som nu kommer pryda mig en tid framöver, skulle ni vilja se dem? Hihihi..

-Hanna-

Kommentarer
Postat av: Cornelia Karlssooooonn!

Vill se! <3

2012-01-20 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0