Det var ju det där med inspiration

Hej! Åhh, hej å hå, min hjärna är packade med inspiration, men ännu en ursäkt jag har läxförhör som jag måste plugga på, sedan dans och tiden hinner springa iväg, hej då tiden liksom. Mitt liv känns just nu som det där citatet "fyll inte ditt liv med dagar, fyll dagarna med liv", jag trotsar det och låter dagarna rulla på, ush, nu ska jag ta vara på tiden och inte bara tänka på skola,skola,skola, för det är det jag gör nu, hemskt tråkigt kan jag meddela er. Jag har för höga krav på mig själv, men det ska vi ändra på. GO HANNA!

Bjussar på en hel peppande låt, varsågod, njut!

-Hanna-

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fin och härlig blogg! =D

2012-01-31 @ 16:09:15
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: Viktori - Pinkpastry

Ja gör det, jag har försökt nå medborgarskolan för att kolla, har tyvärr inte fått tag i dem ännu. Men jag håller med tummarna! Stor kram.

2012-01-31 @ 19:05:24
URL: http://pinkpastry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0