"Baby you light up my world like nobody else"

                         


Hej! Dagen idag har varit fullspeckad, från morgon till kväll. Inatt så blev det övernattning med Hanna och Filippa, vilken var jättemysigt! Vi tittade på x antal avsnitt på One Tree Hill! Vi gjorde pankakor till frukost och hade det allmän trevligt! Sedan efter det så bar det av mot tipshallen, 3 timmars träning var inte helt fel med mina underbara tjejor! Växjö FF 98 in my ♥! När jag kom hem så hoppade jag in i duchen för att frächa till mig lite, sedan så bar det av till Vida Arena där Växjö Lakers spelade ikväll mot djurgården, det van med 3-0, och matchen kunde inte slutat bättre! Kom hem och la mig i soffan, och där ligger jag fortfarande. Suck... Nu så ska jag ta och gå och lägga mig, för i helgen så har vi våran egen cup, med tufft motstånd, så det gäller att tagga till! Därför blir det inte så bra uppdatering från min sida denna helgen, om jag inte mobilbloggar! Sov gott!

-Annie-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0