100

1. Tre namn jag lyssnar till: Filippa, floppan & flisan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mina skämt & min humor, hehe
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så mörkrädd 
4. Detta är jag rädd för: Alla små äckliga kryp
5. Tre saker jag vill ha varje dag: kärlek, vänner runt omkring mig & lycka
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: hmm.. sjunga, vara utan mina kompisar & vara i ett rum där det luktar äckligt, haha
7. Detta tycker jag om att göra: umumgås med nära & kära
8. Detta vill jag göra just nu: vara med mina små älsklingar och titta på OTH, haha
9. Bästa känslan: När man skrattar och inte har några bekymmer alls
10. Värsta känslan: när man förlorar någon man älskar 
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snäll, rolig och en person som man kan prata om allt med
12. Är jag kär just nu? Nopp
13. Jag vill gifta mig? Ja!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Leva livet
15. Min käraste ägodel: ingen aning
16. Något jag vill ha i present: Lite allt möjligt.. ? 
17. Detta har jag på mig just nu: tröja, mjukisbyxor och underkläder, haha
18. Favoritkläder: klänning, på sommaren! lätt
19. Favoritdjur: hund & katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest?: det mesta, inget speciellt så
21. Favoritlåt just nu:
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är bild, hehe & tråkigaste är nog matte och fysik
23. Stjärntecken: vågen
24. En bok jag älskar: Bert- böckerna.. Hahha
25. En film jag älskar: Mean Girls
26. Tv-program jag gillar: One tree Hill
27. Favoritdoft: Perfymer
28. Detta äter jag gärna: mcdonalds & thaimat
29. Dricker helst: Coca Cola, tror jag?
30. Favoritgodis: Blandat, haha gillar allt förutom det som är så surt att hela munnen vrider sig, haha
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, Kina & Thailand
32. Färg på mina ögon: turkosa
33. Min längd: Ingen aning
34. Jag tror på: inget speciellt? 
35. Jag spelar: ? spelar vadå?
36. Person jag beundrar: släkt
37. Så här bor jag: i 2 hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga, hehe 
39. Det här tänder mig: humorn, leendet och skratten
40. Det här gör mig avtänd: folk som röker, usch!
41. Favoritfärg: Jag har alla möjliga. Det beror från dag på dag men just nu är det nog lite mer "kalla" färger
42. Favoritcitat: Har inget speciellt men den här är fin, Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget. 
43. En hemlighet jag vet: det är ingen hemlighet ifall jag säger den, hehe
44. Bästa present jag fått: Min iPhone!
45. Senast köpta skiva: Jag köper inte skivor...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: jadu, ingen aning
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: det du..
48. Udda förmåga/egenskap: mina händer...
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en söt kanin
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting just nu
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? är sjuk så sova!
52. Var är dina föräldrar födda? I Sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Något virus program kanske?
54. Vilken är din favoritrestaurang? Finns många :)
55. När badade du i en pool senast?: förra veckan när vi var i simmhalen med skolan, hehe
56. Har du varit med i någon skolpjäs? hahahaha nej
57. Hur många barn vill du ha? 2/3 kanske
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansbandsmusik och opera.... ;)
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? får inte ens rösta
60. Vad har du för TV-kanaler? mååånga
61. Har du åkt moped någon gång? Ohja!
62. Har du busringt någon gång? Vem har inte?
63. Har du fått fel parkeringsböter? Nej, kan man få det ens?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej, fy vad läskigt
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand tror jag
66. Har du en egen trädgård? Ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Jag kollar inte så mycket på tecknat, men Phineas & Ferb isåfall
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej, bara första meningen.. Haha
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin tror jag, det är  en "vanlig" duscch va?
70. Vilken är den bästa film du sett? Jag vet faktiskt inte, det finns många bra men iallafall tjej- filmer och komedier
71. Favoritpizza? Hawaii
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift :)
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha, va? Nej! Kan man det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Annie, jag & Hanna på Millas
78. Favoritchoklad? Marabou!
79. När röstade du senast? röstade på?: Jag röstar inte...
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i sommras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jao
82. Är du bra på matlagning? Hyfsat bra! men hatar att röra rått kött eller kyckling
83. Klarar du att tanka själv? Hahha Nej
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Näe
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola, lätt
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
87. Vad var det senaste du handlade? present till pappa, tror jag
88. Har du kräkts offentligt? Hahha nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag tor det iaf
91. Har du ringt något betalnummer? ja, hahahahah
92. Kan man vara vän med sitt ex? ja självklart
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min låtsasmamma
94. Hade du mycket hår som liten bebis? normalt förmodligen
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har inget
96. Vad har du i din väska? jag andvänder inte väska...
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? smsar & läser, hahaha nörd
98. Vad har du att vara tacksam för? mina föräldrar, vänner och släkt.
99. Var hittade du den här listan? På en blogg....
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Doms som vill? Men hade varit kul om mormor hade gjort det^^ haha, nej skojar bara
- Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0