Remember, I didn´t walk away, you let me go


En bild på nästan hela familjen när vi var i teneriffa 2110

Tjena hallå hej!
Här är allt på topp och humöret står högt upp just nu. För en stund sen var Annie här och vi pluggade lite och åt kladdkaka med dumle i som är så himla sjukt gott, recept dyker nog upp om ni vill snart? Humöret står iallafall på topp idag och det känns riktigt bra faktiskt. Denna veckan har varit rätt så lugn och med tre läxor?! Och ett rättstavnings prov/test idag med, jag fick 60/60 så det känns ju riktigt härligt faktiskt! Och nu när jag kollar på bilden nedan så ser det ut som om det är skitkallt väder där men det eftersom jag och Gustaf hade jeans men så är det inte, haha det var bara den dagen vi skulle åka hem och i Sverige är det ju kallt som vanligt. Heheh aja nu ska jag bege mig mot bilen för nu ska vi äta lite thai-mat och så kommer Amanda över så det blir väl lite mysigt!
-Filippa-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0