“Be yourself. Above all, let who you are, what you are, what you believe, shine through every sentence you write, every piece you finish.”

Hej! Hoppas att ni har drömt sött! Idag så är det våfflor hos Annie som gäller, riktigt gödigt. Innan det så ska jag plugga lite till ett prov, = super tråkigt. Min historialärare är verkligen så snäll och lägger ett prov på tisdagen efter höstlovet, men så kan det vara. På bloggen som jag hade förut, eller jag skriver ibland på den, så la jag ut "11- veckorsbilder" på min hund, så att hans hennel ska få reda på vad som händer med honom och hur stor han är, så en gång i veckan kommer jag lägga ut en bild på honom.
-Hanna-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0