Korvstoppning och julbak

Hej! Just nu bakar jag knäck tills imorgon, vi ska ha knytis i klassen så jag ska ta med mig just knäck. Dagen imorgon kommer vara latj, först en SO-lektion, sen knytisen, lunch och sedan ska vi kolla på när 8:na spelar mot lärarna. + i kanten är att vi slutar på kvällen sen. Sen måste jag ju säga GRATTIS till världens finaste Annie som fyller tonåring idag!

Bilderna här över ↑ är i från söndags när jag och www.tvahjartansomslar.devote.se firade 4:e advent. Våra pappor gjorde egen korv (tack gode gud att det inte gick åt h**skotta, de där två tillsammans liksom...) och så bakade vi Rocky Road, det är redan uppätna så goda är de, om ni vill ha receptet kolla på elfte luckan!
-Hanna-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0