Dagen före julafton

Hej! Befinner mig just nu uppe i ett vinterland, Sandviken heter staden om man ska vara mer specifik. Hela tjocka släkten är samlade i ett hus. Ziggy trivs som fisken i vattnet, massvis med människor och snö så långt ögat kan nå. Han blir en riktig kontrast till snön, min lilla ängel. Jag har nog aldrig sett honom springa så mycket innan, han är en j*kligt snabb också den lilla rackaren. Nu är det är snö överallt ska jag passa på att ta lite vinterbilder, där hemma var det ju bara lite fnuttigt med snö.
Imorgon är det ju julafton om ingen visste det! Här firas det med pulkaåkning och självklart tomten + julbord. Åhh.. vad det ska bli mysigt! Hur firar ni era jular?

-Hanna-


www.weheartit.com

Förövrigt så kommer jag inte kunna sova ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0